IV.To dziewczyny chłopaków

Kiedy doszłam do pokoju i wyciąg łam z toreb swoje zakupy,pomyślałam,że najlepiej będzie,że rozpakuje walizki,było tego trochę,więc zawołałam Fizzi i Charlotte.
-Fizzi,Charlottt-zawołałam
-Takk-odkrzyknęły
-Pomożecie mi rozpakować walizki-zapytałam z maślanymi oczkami
-No pewnie-odpowiedziały
Siedziałyśmy przy tym jakieś pół godziny,bez pomocy dziewczyny zeszło by mi to chyba jakieś 2 godziny.Nagle zadzwonił mój telefon to był Natan.
-Hejka brat,co tam u ciebie słychać-zapytałam
-A wszystko dobrze,mam dla ciebie dobrą wiadomość-powiedział
-Jaką-odpowiedziałam z szczęściem w głosie
-Kupiłem to mieszkanie w Londynie,zamieszkamy tam razem-odpowiedział
-Tak to super
-A jak tam u ciebie,dobrze Ci u cioci-zapytała z troską o mnie
-Bardzo dobrze,nawet zaprzyjaźniłam się z dwiema dziewczynami-powiedziałam
-Tak to fajnie,zobaczymy się w za miesiąc będę się już wprowadzał do Londynu-powiedział z radością w głosie
-Tak to super!!Muszę kończyć do zobaczenia w sierpniu !Paaa
-Paa siostrzyczko,Kocham Cię-powiedział,szczerze
-Ja ciebie też,Paa-odpowiedziałam
-Ej dziewczyny trochę mi się nudzi,w nagrodę zabieram was do kina i zabierzemy ze sobą Veronicę i Blue-powiedziała
-Dobry pomysł,a co z bliźniaczkami i George-zapytała Fizzi
-A co pomagały mi-zaśmiałam się
-A na co pójdziemy-zapytała się Charlott
-A może na Step up 4 revolution 3D-zapytałam
-Super!!Zgadzamy się-powiedziały chórem
-Czekajcie napiszę do dziewczyn!!
Napisałam na SMS o treści takiej:
Cześć idę z Fizzi i Charlott do kina na Step up 4 rewolution 3D,jeśli chcesz iść to odpisz.Jak tak to spotkajmy się pod domem Tomlinsonów o godzinie 18.00 film jest o 19.30,ale wiecie korki.
Oby dwie sie zgodziły.
Gdy doszła 18.00 spotkałyśmy się pod domem a następnie,pojechałyśmy do kina w Londynie,gdy weszłyśmy do kina spotkałysmy tam 2 dziewczyny,które były oblężone przez paparazzi.Okazało się,że były to dziewczyny Liama i Louisa Danielle i Elenor.Moje kuzynki pomachały do nich,ale one zmierzyły je i odeszły dalej:
-Ale s**i-powiedziała Veronica
-Wielkie gwiazdy-dodała Blue
-Widziałś Fizzi jak nas olały,powiem Louisowi-powiedziała blondynka
-Wylej się na nie,chodzcie oglądać ten film,nikt nie zepsuje nam humoru-powiedziałam
Film skończył się gdześ o 21.00,wyszłyśmy z kina i wstąpiłyśmy jeszcze do KFC,zjadłyśmy fas foody i pojechałyśmy do domów,byłyśmy tam gdzieś o godzinie 22.30.
-Cześć wszystkim,już jesteśmy-powiedziałyśmy
-Co tak późno,jutro z samego rana przyjeżdżają chłopcy-powiedziała ciotka
-A o której przylatują-zapytałam
-O 7.00-odpowiedziała
-Dobra to idziemy spać,chodźcie dziewczyny-powiedziałam
Danielle i Elenor 
-Dobranoc


Komentarze

Popularne posty