Rozdział 23+Epilog

Dzisiaj z Liamem,lecimy odwiedzić jego rodzinę,jestem trochę zdenerwowana,ale ciekawi mnie jakie wrażenie, zrobię wywrę 
-Kochanie co jest-zapytał Liam siedzący w taksówce
-Trochę się denerwuje-odpowiedziałam niepewnym głosem
-Nie bój się moja rodzina nie jest taka straszna,polubisz ich-powiedział szatyn uśmiechając się 
-Mam nadzieję,że oni polubią mnie-dodałam,podziwiając widoki
Parę minut później byliśmy na miejscu,gdy wyszliśmy z pojazdu z domu wyszła blondynka,za nią otyły mężczyzna i dwie młode blondynki
-Liam,synku jesteś-krzyczał kobieta przytulając chłopaka
-Cześć,braciszku
-Witajcie,cześć tato
-Chodźmy do domu,nie będziemy tutaj marznąć-dodał pan Payne
Kiedy weszliśmy do domu"Daddy Direction"co pierwsze zrobił to przedstawił mnie
-Rodzinko,to moja dziewczyna Martina Zima
-Dzień dobry,bardzo mi miło, dziękuje serdecznie za zaproszenie-mówiąc to chciałam, wywrzeć na nich jak najlepsze wrażenie,szczególnie na mamie Liama
-To nam jest miło poznać,Liam dużo nam o tobie mówił-powiedział Karen uśmiechając się do mnie
-Ty,chyba nie jesteś z Anglii,twoje nazwisko,brzmi tak po słowiańsku-zapytał się mnie Geoff
-Pochodzę z Polski,mój tata był Polakiem a mama była z stąd-powiedziałam to ze smutkiem na twarzy
-Wiemy co się stało z twoimi rodzicami przykro nam-powiedziała nagle Ruth 
-Mi też było na początku trudno,ale daliśmy rade z bratem
-A mnie dalej coś zastanawia-wtrąciła nagle Nicole
-Co takiego?
-Jak mogłyśmy pierwszy raz rozmawiać w toalecie-powiedział wybuchając śmiechem
-Nie wiem-dodałam
-O co chodzi?-zapytał zdziwiony Liam
-A o nic-dodałyśmy śmiejąc się
-A czy to prawda,że nie dawno zostałaś ciocią?-zapytała mama Liama
-Tak,to prawda
-Dziewczynka,czy chłopczyk
-Chłopczyk!
-A jak się nazywa?
-Mikołaj Louis Zima
-To jakieś zagraniczne imię?
-Tak,dostał imię po zmarłym dziadku
-Acha, rozumie
Dzień,mijał nam spokojnie i wesoło,ale kiedy leżałam z Liamem w łóżku ktoś nagle zadzwonił była to Veronika
-Co tam Vera?
-Nie uwierzysz co się stało?
-Co takiego?
-Harr...-mówiła jakby brakowało jej słów
-Co Harry?
-Harry mi się oświadczył!
-Na prawdę,nie mogę w to uwierzyć,to super wiadomość 
-Ja też się cieszę
-Dobra pogadamy jak wrócę do Londynu
-Ok,to do zobaczenia
-Co się stało-zapytał Liam
-Nie uwierzysz loczek oświadczył się Wood
-Jedak ją kocha,dobrze,że posłuchał rady starszego kolegi
-Wiedziałeś o tym i nic nie powiedziałeś,oż ty-powiedziałam mu to i zaczęliśmy się bić na żarty
Nagle ja zakończyłam to i spojrzałam mu głęboko w oczy 
-Co się tak patrzysz-zapytał
-Tak o,po prostu Cię kocham-a następnie pocałował go
-Ja ciebie też kocham ,chcę z tobą być już do końca,na dobre i na złe!
Parę lat później
-Liam!-krzyknęłam ze zdenerwowania
-Co jest-od krzyk
-Musimy zawieść Veronikę do szpitala ona zaczęła rodzić
-Co rodzi,już lecę po kluczyki
-Aaa...-krzyczał z bólu blondynka
-Wytrzymaj jeszcze trochę,zaraz pojedziemy do szpitala-powiedziałam jej to próbując ją pocieszyć
-Blue,ty zajmij się dziećmi,dam Ci znać jak będzie po wszystkim
Gdy dojechaliśmy na miejsce byli tam już Harry i Louis, zabraliśmy rodzącą do środka a tam zajęli się nią specjaliści.O godzinie 13.05. 16.07.2030 roku na świat przychodzi córeczka Veoniki i Harrego Gemma
Chciecie pewnie wiedzieć co u reszty
Harry i Ver są małżeństwem od 10 lat mają 8 letniego synka Simona i córeczkę Gemmę
Niall i Blue są małżeństwem od 12 lat maja 11 letnią córkę Adele
Zayn i Vanessa są małżeństwem od 5 lat mają 3 letniego synka Ahmeda
Louis i Eleanor byli małżeństwem przez 4 lata niestety rozstali się,mają 4 letnią córeczkę Cher,Lou jest teraz z związku ze swoją byłą dziewczyną Hanną Walker
Natan i Wiktoria są małżeństwem od 17 lat mają 17 letniego syna Mikołaja i 13 letnią córkę Cheryl
Sophe i Bruno są małżeństwem od 6 lat maja 5 lenią córkę Rose i 2 letniego syna Davida
Austin i Rose nie są małżeństwem,ponieważ mówią,że papierek to nie wszystko liczą się uczucia,mają 4 letnią   
córeczkę Tinę
A u mnie wszystko dobrze z Liamem jesteśmy małżeństwem od 9 lat mamy cudowne 8 letnie bliźniaki Nicole i Nathana 
One Direction nadal koncertują,ale jak wiecie parę lat temu byli modniejsi,maja także rodziny i chcą być bliżej nich.Na początku kiedy tu przyleciałam nie uwierzyłam bym komuś,że moje życie będzie piękne gdy spotkam One Directon" Life is beautiful when you meet One Direction"

_________________________________________________________________________________
Boże już koniec tego bloga,jest mi z tego powodu trochę smuto,ale cóż wszystko co dobre kiedyś się kończy.





Komentarze

  1. Świetny blog. Cieszę sie ze wszystko dobrze sie skończyło.
    Zapraszam do mnie
    http://mystoryaboutonedirection-milly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. meeega! :DD
    + zapraszam do mnie: http://i-love-creation.blogspot.com/ oraz http://dopokibede.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuper ;D
    ---> http://i-will-always-love-you-pjjona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty