22.Nowy mężczyzna w rodzinie

-Natan-krzyczał kobiecy głos
-Co się dzieje-odpowiedział zdenerwowany mężczyzna
-Wody mi odeszły
-Co takiego-powiedział z nie dowierzaniem
-Ja tu rodzę-wykrzyczała zdenerwowana blondynka
-Co rodzisz,Boże ludzie ona tu rodzi-krzyczał
-To jedziemy do szpitala-krzyknęłam
-Dobry pomysł-dodał Natan
-To może ja poprowadzę-dodał Liam
-Pojadę z wami-powiedział Louis
-Dobrze tylko weź,torbę w której są spakowane rzeczy

Parę minut później
Liam, jechał tak szybko,przy okazji łamiąc wszelkie przepisy ruchu drogowego.
14 kwietnia 2013 na świat przyszedł Mikołaj Louis Zima,imiona dostał po zmarłym dziadku i po kuzynie i przyszłym ojcu chrzestnym.Malutki był piękny,przypominał mi Natana.Kiedy wróciliśmy do domu,chłopcy oczywiście postanowili świętować,narodziny nowego mężczyzny w rodzinie
Mikołajek
-No to co chłopcy zdrowie-powiedział Zayn podnosząc kieliszek do góry 
-Zdrowie-odpowiedzieli podnosząc kieliszki,tylko Liam podniósł do góry szklankę z sokiem
-Oj,panowie widzę,że wy powoli odlatujecie-powiedziała Blue
-My,nie-powiedział napity Naill
-Horan,ty chodź,już na górę-powiedziała Hill,biorąc pod rękę blondyna
-Ja,też idę spać jest już 3.00-powiedział Lou
-Ver,pozwól na chwilkę-powiedziała odchodząc z nią do kuchni
-I jak tam się układa między tobą a  Harrym
-Coraz lepiej,ale nie mogę zapomnieć tego co mi zrobił-dodała ze smutkiem na twarzy
-Mi,też było trudno,po tym co zrobił mi Payne,ale spróbowaliśmy od nowa i jesteśmy szczęśliwi-dodałam z uśmiechem na twarzy
-Masz rację nie mogę się teraz podać
Nagle do kuchni wpadł Liam
-Co,robicie?-zapytał
-A,rozmawiamy o babskich sprawach
-A,Martina muszę Ci o czymś powiedzieć
-Dobrze
-Ale,to na osobności-dodał
Udaliśmy się do naszego wspólnego pokoju,który był na górze
-To słucham Cię-zaczęłam pierwsza
-Chciał bym,żebyś poznała moją rodzinę 
-Na prawdę 
-Polecimy tam,za dwa dni
-Tak się cieszę 
-Aha i jeszcze muszę Ci o czymś powiedzieć
-Hhmm
-Danielle urodziła córeczkę
-Tak i co mnie to obchodzi!-powiedziałam z oburzeniem
-Poprosiła mnie na ojca chrzestnego
-Chyba jej odmówiłeś
-Nie wypada
-Czy ty nie rozumiesz,że ona chcę być bliżej ciebie-powiedziałam mu to gasząc światło i kładąc się na łóżku
On,patrzył się na mnie a po chwili,zaczął mnie przytulać
-Jeśli chcesz od mówię jej
-To,twoja decyzja rób co chcesz
-Nie obrażaj się-powiedział mi to całując mnie
A po chwili,nasze ubrania leżały na podłodze,nasze ciała stykały się i były gorące od naszej namiętności,moje dłonie,dotykały jego napalone ciało,mieliśmy dość bycia parą grzecznych dzieciaków chcieliśmy coś zrobić szalonego,a za razem romantycznego.

Następnego dnia
-Cześć kochanie-usłyszałam męski głos,a następnie poczułam pocałunek na szyj ii
-Witaj skarbie,ta noc była cudowna-dodałam z uśmiechem na twarzy 
-Co dzisiaj robisz?-zapytał
-A umówiłam się z Vanessą
-Jak,chcesz możesz z nami iść Zayn też idzie
-Dobra,to ja też idę
Parę godzin później
Wszyscy udaliśmy się,do kawiarni o nazwie "Like Cafe"
-Jak tam wasz  związek-dodał Zayn
-Dobrze a co-powiedział Liam
-A,tak się pytam
-Ty,lepiej powiedz jak tam u was w związku(Vanessa i Zayn są parą;D)
-A wszystko, ok-dodała brunetka
-Widzisz mówiłam,że spotkasz tą jedyną
-Słyszałam,ze jutro lecicie do rodziny Liama
-No,tak skąd to wiesz?-zapytał szatyn
-A  Harry coś tam mruczał po pianemu-zaśmiał się
-On to nie może zamknąć buzi
-Wiesz jak,on jest piany to buzia mu się nie zamyka
-Masz rację-dodałam
-A,tak w ogóle to jak tam się wiedzie Ver i Harremu-powiedział Zayn
-A z nimi to nigdy nic nie wiadomo
Nagle,do kawiarni weszli uradowani Veronika i Harry
-Patrzcie kto przyszedł-powiedział Liam
-Miło was widzieć-dodałam
-Was też-powiedział Hazza
-Widzę,że się dogadaliście się wreszcie 
-Doszliśmy do wniosku,że się kochamy i nie ma się o co kłócić-powiedziała blondynka
-No i dobrze-dodałam
Kiedy wracaliśmy do domu,Harry i Ver,nie mogli się od siebie oderwać,jutro z Liamem lecimy do Wolverhampton,trochę się stresuje,ale będzie dobrze.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
Sorki,że taki krótki,ale zapraszam na mój nowy blog http://emmma99825.blogspot.com/


Komentarze

  1. Cześc ,chciałam zaprosic cię na mojego nowego bloga ,mam nadzieję ,że ci się spodoba :)
    http://together-and-ever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, przychodzę niestety jedynie ze spamem.
    Ale może zainteresuje Cię moja twórczość:

    http://zyc-wspomnieniami.blogspot.com/
    http://bathed-the-moonlight.blogspot.com/
    W zakładkach o mojej pozostałej twórczości znajdują się krótkie opisy fabuły i trailery które może Cię zainteresują.
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały rozdział... <3 <3 Jeżeli byś chciała możesz wpaść do mnie... Skomentujesz, gdzie wyrazisz swoją opinię?Zapraszam.. :) ---------------> http://garsc-szczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty